Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


INSYAALLAH :)
Monday, November 22, 2010 | 6:13:00 PM | 0 comments

janganBerbanggadengan Calvin Klien & Armani Exchange anda kerana….Pakaian Terakhiranda adalah Kain Kafan…& perfume anda adalah kapur barus..'' JanganBerbangga dengan BMW & Caldina GTfour anda kerana….Kenderaan terakhir anda adalah Keranda yang akan diusung…''Jangan Berbangga denganBanglo dan Condo anda kerana….Tempat Peristireha...tanda yang terakhir adalah Kubur..'' Jangan Berbangga dengan Kehenseman atau Kecantikan anda kerana…..Akhirnya Hanya menjadi santapan si Cacing dan Serangga....'' Saya bersumpah Demi ALLAH S.W.T , Demi ISLAM dan Demiajaran AGAMA,Saya akan menyebarkan mesej ini ke 15 teman2 saya..ApabilaSaya melanggar Sumpah saya ini, Maka MUSIBAH akan selalu menimpa saya...Saya akan selalu GAGAL dlm usaha dan segala CITA-CITA takkan pernah terwujud.''Anda sudah bernazar.



Old things | New things