Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


harapan saya setiap pertukaran zaman
Tuesday, November 23, 2010 | 12:53:00 PM | 0 comments
harapan saya dari zaman saya masih kecik lagi ialah untuk bertemu dengan PETERPAN dan TINKERBELL. pertama sekali saya tengok cerita peterpan tu, umur saya baru jer 9 tahun. *kalau xsalah ingat saya la. saya ingin sangat berjumpa dengan peterpan ni. sebab saya tengok dia ni best. hehe. best jugak kalau xberubah menjadi dewasa dan sentiasa bermain permainan kanak kanak seperti peterpan dan kawan kawannya ;)


haaaa. ini la gerangan si peteran tu bersama dengan tinkerbell. adoi. minat sangat. alangkah indah kalau peterpan datang ke rumah saya dan membawa saya ke NEVER LAND  dan bermain bersama2 dengan dia dan hidup di bawah air. :) SAYA NAK SANGAT!



tengok gene tu. best laaaaa. dia org terpilih untuk dibawa ke never land. seronoknye dia. pastu peterpan ajak dia main cari2 harta karun. bertuah bertuah. ishhh2. xleh saya bayangkan kalau saya dapat jadi seperti gene ni. ishhhh. boleh berdarah hidung disebabkan rasa terharu sangat. HAHAHA.




 haaaa. tengok yang ni. ini la kawan kawan peterpan. dorang sume kecik2. hehe. i mean masih beby :)
comel sangat. hehe. saya nak jumpa dorang niii. NAK SANGAT SANGAT! xde ke peluang untuk saya bertemu dengan diorang. iskk isskkk isskkkk :'(

dan kalau korang nak tau, ini la harapan saya. wuuuu! sampai sekarang saya masih minat peterpan tu. hehee. even  saya dah tua, *tak la tua sangat, saya masih minat cerita ni. tiap kali cerita ini ditayangkan saya lah orang pertama menghadap televisyen :p


Old things | New things