Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


gadis terpilih :p
Friday, November 26, 2010 | 4:42:00 PM | 2 comments
sekarang siapa pulak ehh? HAHA. hari ni hari jumaat, pukul 4.20 petang : saya nak cerita pulak orang yang tidak kurang pentingnya dalam hidup saya selain mak bapak saya. emm. nak tau siapa? hehe. jom kita tgk pic dia :)


alololo. :)
manja nya kucing tu. hehe. nak gtau ni. kucing tu nama cemong :)
style tak? hehe. eh2. sebenarnya bukan kucing tu tajuk utama kita. tajuk utama kita tuuu.. pompuan yang bawak kucing tu. hehe. 
nama dia NURJEHAN ISABELLE. dia ni kawan saya dan juga kazen saya. umur dia 16 tahun. hahh? nak nomo ic? xboleh2. 
dia ni dah banyak memperkenalkan saya kepada dunia internet ni. dia ni la yang bertanggungjwab mendedahkan kepada saya semuanya. tanpa dia, saya tidak akan ada blog ni. begitu jugak facebook. hehe :D yang sebelum2 tu, xyah cerita la ekk? banyak sangat. dia juagak la yang banyak membantu saya dalam segala hal. hmm. terer tak?
dalam hal 'mencari jodoh' pun dia tak kurang hebat. HAHAH! senang nak gtau, dia serba serbi hebat la.  susah senang saya kongsi dengan dia. dia ni kurang penyabar sikit walaupun dia nampak cool. cool ker?  dia salu back up saya. banyaknye hutang budi saya dgn dia ni :)
hmm. saya pun taktau, boleh ker tidak saya back up dia ni macam dia back up saya. 
dia baik sangat kat saya. saya anggap dia macam adik beradik saya dah. lebih terang dan jelas sebagai kakak. kuangkuangkuang. yela kan, dia ni tua dari saya beberapa bulan :)
saya rasa takan ada pengganti macam dia ni  :) dia la kawan, dia la kazen, dia la kakak. hehe ^_^  semuanya dia! saya sangat bergantung kepada dia. ntah la kenapa saya percaya sangat kat dia ni. saya bagi sepenuhnya kepercayaan kepada dia. taktau la nak cite ape lagi sal ni. saya rasaa korang pun dah tau, kehebatan dia disisi saya kan? hehe. oke la. jumpa lagi. bye!

p/s : tanpa awak, saya tidak dikenali.   






Old things | New things