Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


Bila kita sayang orang tu .
Sunday, November 14, 2010 | 7:28:00 PM | 0 comments
Bila kita sayang orang tu 
Kita terima je apa yang org tu kata 
Tapi bila kita kata dia? 
Hati kata takpe manusia tak sempurna 

Bila kita sayang orang tu 
Kita tunggu dia lama pun tak pe 
Tapi bila dia tunggu kita ? dia marah2 
Hati kata ala, adatlah ada yang menunggu dan ditunggu 

Bila kita sayang orang tu 
Kita tak tido pun tak pe layann dia yang tengah bosan, 
Tapi bila kita bosan 
Ada dia layan kita? 
Hati kate tak pe dia busy kott 

Biler kita sayang orang tu 
Kita gaduh dengan dia, kita diam je 
Tapi dia heboh 1 dunia 
Hati kata tak pe, dia tension tuu 

Bila kita sayang orang tu 
Kita call nak cakap dengan dia 
Tapi dia gayut dengan orang lain 
Bila jadi cam tu 
Hati kata, tak pe, dia ada hal nak cakap dengan kawan dia 

Bila kita sayang orang tu 
Kita bercerita dengan dia,cerita dengan tunggul lagi baik 
Tapi bila dia bercerita dengan kita 
Kita dengar, semua kite ingat 
Hati kata tak pe sayang katakan… 

Bila kita sayang orang tu 
Kita dengan dia lapar 
Tapi kita bagi semua makanan kita kat dia 
Hati kata, ala jagalah hati dia, kesian dia…. 

Bila kita sayang orang tu 
Kita sanggup bagi dia rehat bila dia letih, 
Tapi bila kita letih, dia suruh jugak kita layan dia bila dia bosan 
Hati kata,bukan selalu pun.. 

Bila kita sayang orang tu 
Kita jadi macam orang gila dengar dia sakit, 
Tapi bila kita sakit, 
Dia siap kuar dengan kawan2 dia, 
Hati kata, ala tak pe,tak kan dia nak berkepit dengan kita 24 jam 

Bila kita sayang orang tu 
Kita tak pernah pentingkan diri sndri 
Tapi dia hipokrit tahap gaban 
Hati kata tak pe, dia memang macam tu kena lah terima.. 

Bila kita sayang orang tu 
Kita sayang nak tinggalkan dia selamanya 
Tapi dia tak tahu kita berdepan dengan maut, 
Walaupun kita sakit, dia kata kita,sakit biasa2 je, jangan nak mengada-ngada 
Hati kata, macam manalah dia bila kita tak ada, mesti dia gembira ;)


Old things | New things