Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


absolutely SUPERB™ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
Thursday, November 11, 2010 | 5:14:00 PM | 0 comments
╭∩╮(︶ε︶メ)╭∩╮


agak menyakitkan hati bila orang yang kita suka(konon ea tek) mentertawakan kita. euwww. i marah yaww! tadi bila aku jalan2 dengan senang hatinya, tiba2 batu yang ntah datang dari mana mengganggu perjalanan ku. ku hampir tersungkur. YA ALLAH! mana aku nak letak muka. suara yang sangat ku kenali mula mentertawakan aku. tteeeeettttt. hilang idea. aku pun terus memalingkan wajah ku yang sudah mula kemerahan. wajah itu satu persatu aku lihat. tooeeewwww! DIA juga ada disitu. kemalangan ohh kemalangan. kenapa kau harus ada ketika dia ada! sambil tersenyum dia melambai tgn. OMG! TIDAK PERNAH KU DUGA DALAM KEADAAN ITU TERSELIT KEGEMBIRAAN.
wahh. dah macam novel ^_^ dahla2. satu dalam seribu kenangan yang tidak akan ku lupa. :D


Old things | New things